hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
everything is there
سلااااااااااااام امیدوارم از این وب خوشتون بیاد بازم سر بزنید و هر چیزی که میخوایند بگین اینجا از همه چیز اپ میشه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید اینجا همههههههههههه چیز پیدا میشه هر چی خواستین توی بخش نظرا بگین سعی کنید اخرین پست باشه ممنون به امید خوشحالیه همتون بااااااااااای

پيوندها
مرتضی
اس ام اس
lovely ss
my best dream
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان everything is there و آدرس ourbestworld.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 21415
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



.

نويسندگان
helen

آرشيو وبلاگ
فروردين 1391
اسفند 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 23 اسفند 1398برچسب:, :: 12:53 :: نويسنده : helen

سلاااااااااااااااااااااااااام!!خوفین؟!امیدوارم خوب باشینمنم خوبم این وب جدیده جدیده اینجا میتونین همه چیز را بیابید همون پیدا کنید خودمون بهتره خو دیگه اینجا خیلی خیلی به نویسنده نیازمنده پس هرکی خواست نویسنده شه بم بگه فعلا بای تا بعد



نظرات شما عزیزان:

مرتضی
ساعت2:24---26 خرداد 1391
سلام دوست خوبم شرمنده مدتیه نظر نمیزارم اما آرزوی موفقیت و شاد باشی براتون از عمق وجود دارشته و از خدا خواستارم
وبمو ، کلا ، سیستمشو تغییر دادام دوست دارم لطف نمائید و بیاید در موردش منتقدانه اظهار نظر نمائید منتظرم
[خداحافظ][گل]


مرتضی
ساعت22:03---2 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز ،وبلاگ جالبی داری دوست دارم باهم تبادل لینک و برو بیا و اظهار نظر داشته باشیم،اگه موافقی و افتخار میدی به ما سری زده و بفرما که شما رو با چه عنوانی لینک نمایم و اگه موافق هستی منو با عنوان دوست آخرالزمانی یا بصیرت آخرالزمانی لینک بفرما.امیدوارم موفق باشی ، همیشه و همیشه.

shakiba
ساعت9:46---31 فروردين 1391
سلام هلن جونم خوبی؟من تورو تو نظرات وب ارمیتایینا و وب انیتایینا دیدم
وب باحالی داری...
1.یه سری به وب منم بزن
2.مدیر خواستی من هستم
3.خواستی همدیکرو بلینکیم


Mostafa
ساعت21:38---19 فروردين 1391
با سلام وبلاگ زیبایی دارید
لطفا به وبلاگ من سر بزنید من
منتظرمــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ......
در ضمنـ با تبادلـــ... لینکـ.ـ موفقمـ>


عرفان
ساعت14:14---9 فروردين 1391
سلام ابجي بي معرفت به داداشت نبايد بگي وبلاگ داري؟ ميخوام نويسنده شم افتخار ميدي اجي؟پاسخ:سلااااااااااااااااااااااااااااام چرا که نه

WINNER
ساعت0:06---7 فروردين 1391
سلام دوست عزیز
وب زیبایی دارین
بعضی از مطالب وبتون رو خوندم، قشنگ بود.
اگر مایل به تبادل لینک بودین منو لینک کنید و بهم خبر بدین تا لینکتون کنم...
موفق و پیروز باشید
WINNER


فريماه
ساعت23:56---6 فروردين 1391
من اخرين نفر خبر شدم ديگه؟؟؟ هلن خانم دستت درد نكنه پاسخ:ببخشید عزیزم واقعا ببخشید حالا وبتو خودت بلینک ممنون میشم ولی بازم ببخشید

تینا
ساعت1:49---4 فروردين 1391
سلاااااااااممم هلن جوووووووونم عیدت مباااااااااارکککک.....وبلااااااا� �گتممممممم مبارککککپاسخ:سلااااااااااااااااااااام تینا جون جاریه گلم نیدونی چقدر دلم واست تنگیده بود یه ذره شده بود مرسیییییییییییییییییییی عیده شما هم مبارک انشاا...سال خوبی داشته باشین

کلبه تنهایی علی
ساعت15:11---3 فروردين 1391




با سلام و تبریک عید نوروز 91





تبریک عرض میکنم خدمت شما مدیر لایق وبلاگ.

وبتون خیلی عالیه. واقعا براش زحمت کشیدید.

من توم پارت هاشو نگاه کردم. واقعا استفاده کردم





شما هم اگه وقت داشتی به کلبه محقر من سر بزن و از مطالبش استفاده کن.





دلشکسته ترین آدم دنیا: علی تنها
پاسخ:سلام گلم خوش حال شدم به وبلاگ من اومدی من لینکت میکنم تو هم منو با عنوانی که بالای صفحه هست لینک کن و اسمم رو روبروش بنویس ممنون میشم سال نو شما مبارک انشاا...سال خوبی داشته باشید


ارمي كوچولو
ساعت16:52---28 اسفند 1390
سلام خوبي هلن جونم ميگم وبلاگ قبليتون چيشد؟

پاسخ:سلام عزیز دلم خوفی؟این وب درمورده همههههههههههههههه چیزه هرچی خواستی بگو بای عزیزم راستی اونم دیگه توش اپ نمیشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: